Bereikbaar tijdens thuiswerken
Nu heel Nederland is opgeroepen om zoveel mogelijk thuis te werken, zullen er ongetwijfeld meer vragen komen van jouw klanten over hun bereikbaarheid. Hier geven we een aantal tips en scenario’s die je kunt delen met jouw klanten, zodat zij hun telefonie thuis optimaal kunnen inrichten.
1. Thuis bereikbaar zijn op je zakelijke nummer zonder VoIP-telefoon:
a. Gebruik de Vialer webphone: hiervoor heb je alleen een computer of laptop en eventueel een headset nodig.
b. Download de Vialer app voor iOS of Android en stel deze in.
c. Schakel je zakelijke telefoonnummer door naar je mobiele telefoon en/of die van je collega’s.
2. Het bedrijfstelefoonnummer doorschakelen naar een mobiele telefoon:
1. Hiervoor ga je in de portal naar ‘Vast/mobiel’ en voeg je daar het nummer toe waarnaar je wilt doorschakelen.
2. Vervolgens ga je naar ‘Belplan’ en wijzig je het belplan voor je
bedrijfsnummer. Voeg daarin als eerste stap je net aangemaakte
doorschakelnummer toe en sla het belplan op.
3. De VoIP-telefoon van werk mee naar huis nemen:
a. Neem je vaste bureautoestel mee, vergeet hierbij niet de kabels van het stroom en de internetaansluiting. Sluit thuis de telefoon aan op de router/modem van je internetprovider. Na een kort moment wachten zal de telefoon het vanzelf doen.
b. Heb je een draadloze dect-telefoon, neem dan het basisstation, de handset en de lader mee. Thuis sluit je het basisstation aan op je router/modem en na enkele minuten kun je weer bellen.
Heb je hulp of ondersteuning nodig. Neem dan contact met ons op via 0132032078 of 0135432153. je kan ons ook mailen op contact@pearl-it.nl of info@nicovandenbraak.nl